Start: 2012 Varje dag: kl10.00 Antal: 365 st ”Vore det inte på tiden med fred på jorden?”

Fredsuppdraget är till för dig som vill utmana din fredskonst. Egentligen skapat av mig själv åt mig själv. Jag tänker utmana mig 2012, genom att ge mig själv 365 uppdrag för fred:) Vill du vara med? Genom att följa oss via Bloggen, Twitter eller Facebook är DU också säker på att få ett nytt Fredsuppdrag varje dag kl. 10.00 under hela 2012. Små uppdrag som du och jag hinner realisera under dagen. Små steg mot en stor förändring! Uppdrag för att utmana vårt mod, lekfullhet och livskraft för fred 🙂
PS. ”Om jag sluter fred, får jag fred”

/Micke Gunnarsson

7 thoughts on “Start: 2012 Varje dag: kl10.00 Antal: 365 st ”Vore det inte på tiden med fred på jorden?”

Kommentera

