10 dagar kvar…

Det är nu 10 dagar kvar tills det första Fredsuppdraget släpps. Ett första i raden av 365 under hela 2012! Jag vill verkligen påminna alla er som tänker ge sig in i matchen att se det hela som en lek. Att se det som ett litet litet sätt att växa, att utmana sig själv och andra. Jag skriver dessa uppdrag främst för min egna del. Jag har gett mig banne på att jag ska lyckas förverkliga varenda uppdrag.

Ska bli jättespännande att se var det hela tar vägen. Men jag kan lova er en sak, det är så KUL att skriva dessa små korta uppdrag just nu. Jag kan verkligen själv längta efter att få utmana mig nästa år. Vissa uppdrag kommer att varaenkla, andra riktigt tuffa. Det som är spännande för mig och säkert dig också är själva kontinuiteten, kravet på självdisciplin, vilket vi så ofta behöver. Att verkligen vara trofast sig själv. (Jag har skrivit ett inlägg tidigare på min blogg om detta.)

Så förbered er för ett spänannde år där lite fred i oss själva kanske kan skapa ringar på vattnet vi aldrig kunnat ana. Och varför inte träffas i i början av 2013 alla vi som ialla fall har klarat 90% av alla uppdrag!?

Kram/Micke

Ps. Är det så att du själv har ett uppdrag du skulle vilja delge mig så bara maila. info(at)mickegunnarsson.com

Kram igen
Micke

2 thoughts on “10 dagar kvar…

  1. Jag tycker vi planerar och genomför en sjuhelvetes FN-dag, den 24 oktober, i Ronneby 2012. Jag vill att FN ska bli något mer än förknippat med soldater och FN-skrapan i NY. Vi måste börja förknippa FN med mjukare saker som att fred börjar med lek,leenden, kontakt,fika, sång mm. Se bilderna från årets FN-dag på Kulturcentrum på min facebooksida. Fick planera och genomföra i stort sett allt själv vilket inte är bra vare sig för mig eller för arrangemanget i sig, men Jonas Castell och andra ställde upp på ett fantastiskt sätt. mvh

Kommentera

