Fredsuppdraget utvecklas och söker en bra idé!


Hej på er. Nu är det bara sex dagar kvar tills det att första Fredsuppdraget släpps. Pirrigt! Och så spännande att så många Fredsuppdragstagare redan anmält sig:-)
Idag har jag återigen författat en del uppdrag och det känns spännande för min egen del att jag verkligen tänker fullfölja projektet. Jag har lagt till några nya tjänster längst ner på sidan så att det ska bli ännu enklare att titta tillbaka och även anmäla sig via Epost.
Jag skulle nu behöva en idé från någon smart individ i landet. Jag funderar på om man skulle kunna köra någon enklare statistikgrej på uppdragen. På något sätt erbjuda alla deltagare att på något sätt klicka i ngn ”Uppdrag genomfört” box så att man skulle kunna publicera statistik under året. Någon nööörd som har en tanke??

Tar tacksamt emot svar asap.:-)

Vi hörs och syns snart…

Micke/Fredsuppdraget.

Kommentera

