Fredsuppdraget sänds LIVE Torsdagen 26/1 , från 09.50!

I takt med att allt flera elever och skolor är med och bidrar i projektet så vill jag verkligen tacka alla personligen. Jag har denna vecka haft äran att träffa och föreläsa för över 100 elever och en massa lärare. Jag känner verkligen hur det kokar av energi kring att få jobba med uppdragen. Förutom detta så är jag också inbjuden till en ny Fredsuppdragsskola nästa vecka, G-Klaven i Ronneby, för att initiera de på plats om projektet och tankar kring fred i oss själva. Hela klass 0-6 är på!
Så från 09.50 så kommer jag finnas live på Bambuser. Jag kommer förutom att tacka alla elever även LOVA er att genomföra den dagens uppdrag direkt på plats i sändnig, det kommer bli helt galet!!

Hahaha….så boka in i kalendern, det ska jag göra;-)
Kram om er allt vad jag orkar!
/Micke

Här kommer länken där jag kommer att finnas live!

Om jag inte har helt fel så kan ni även klistra in den inbäddade koden på era egna sidor på skolorna om ni hellre vill se det där liksom….Ni kan nog gå in på länken och kolla redan nu om det funkar.

Spännande och pirrigt det ska bli…som Master Yoda hade sagt!

 

7 thoughts on “Fredsuppdraget sänds LIVE Torsdagen 26/1 , från 09.50!

  1. Pingback: Fredsuppdraget går live | Skrivkul 03c

Kommentera

