Röstningen avslutad…och vinnarna är:-)


Nu är Fred-shirt röstningen avgjord. Det blev faktiskt så att två av de hade exakt samma poäng och med tanke på att jag hade 4 tröjor extra så har jag nu bestämt mig för att dela ut 6 stycken. Så här kommer de nya ägarna av Fredsuppdragets egna lilla tröja!
Måste också säga att jag har bara storleken Medium så om de inte passar såfår de ge bort de som gåva.
Nu skulle jag bara vilja ber er om HJÄLP ni som tipsat och ni som är med på Fredsuppdragsupptåget…
..är det någon av er som känner dessa personer lite närmre, så väl så ni kan skicka tröjorna vidare? Jag tror jag kan fixa några direkt…men andra blir svårare. Tänkte att jag inte behövde gå genom bokningsagenturer för då är jag inte säker på att tröjorna kommer ända fram. Maila mig gärna asap om ni kan hjälpa mig…info(at)mickegunnarsson.com

Annars så löser jag nog det på något sätt:-)
Grattis i alla fall, så kul detta var!!

Timbuktu
Marc Levengood
Jan Björklund
Carina Björk Gillberg
Carolina Gårdheim
Laleh
(listan har inget med antal röster att göra, jag har blandat de som fått flest)

Kram/Micke

Kommentera

