Varning för kramkalas!


Dagens uppdrag berörde mig starkt då jag genomförde det tillsammans med min 7 åriga lilla grabb. Vi satt och berättade högt i bilen på väg till skolan om vilka vi ville krama. Jo för först så blev det så att vi berättade vilka vi ville krama men så kom vi ju på att så var ju inte uppdraget, utan vilka man skulle vilja HA en kram utav. Plötsligt kom min farmor upp i mitt minne, min fina farmor som bott hos änglarna rätt så länge nu. Hon ville jag ha en kram av, även min låtsas mormor , även hon ängelkamrat.
Men tänk så härligt det blir då man inser att man kan känna känslan av värmen i en kram även hos de som inte längre finns ibland oss i fysiks form. Min lilla son rabblade upp en massa kompisar, men slutade sedan med att en han verkligen ville ha en stor kram utav sin storebror. Vackert! Lär nog bli kramkalas ikväll!!
Jag lever lite i ett rus just nu. Tidningar skriver om vårt lilla projekt, jag får träffa ungdomar runt omkring och prata och skratta. Vill verkligen tacka er alla för ert stöd och tack för att ni sjäkva väljer att utmana er
om dagarna.

Ta hand om er (ni behövs)mer än ni kanske tror!
/Micke

2 thoughts on “Varning för kramkalas!

  1. Just detta handlar det om.. att släppa sina egna gränser och bara ge av sin kärlek som bara fylls på mer och mer om man delar med sig.. Jag har verkligen blivit gladare, mer öppen och kärleksfull sen jag började med fredsuppdraget.. Satte upp egna hinder tidigare… Dadaaaa dom hoppar jag kvickt över…Fredsuppdragen i sig bär på en kraft som jag aldrig mött tidigare… Det är mycket vi inte ser med våra Fysiska ögon….
    Jag har sagt det förut och jag säger det igen… Tack och Tacksamhet

Kommentera

