Tänka sig…och så en lite liten önskan:)

20120224-130251.jpg

Hej alla underbara Fredsuppdragstagare! Måste bara säga att jag just nu befinner mig lite i ett rus. Inte kunde jag ana för två månader sedan att jag exempelvis skulle få göra en ”kärleksfuktsworkshop live” i Stenungsund, att människor skulle dela med sig av historier som gör en tårögd, att jag skulle få skryta om att vi nu har en alldeles egen FredsApp!! Jag vill bara tacka er alla för ert stöd. Och jag vill banne mig passa på att tacka mig själv för att jag gör denna resa, den ger mig mer än jag trodde, tänk att dessa små dagliga uppdrag kan hjälpa mig så mycket i min personliga utveckling!
Till sist kommer jag nu göra en liten liten bedjan. Känns lite konstigt. Men jag skulle bli så glad om några sv er som laddat ner appen även skulle vilja betygsätta den på AppStore. På så vis kan den spridas än mer till flera som kan få komma i kontakt med vårt lilla projekt.
”Ju mer vi är tillsammans…”

Kram/Micke

3 thoughts on “Tänka sig…och så en lite liten önskan:)

Kommentera

