4 i fokus som gör mig glad!

Måste en Lördag som denna tipsa om 4 underbara länkar som jag går in på då jag känner  att jag behöver bli lite glad, rörd, boostad etc.
Det är 4 sajter som hängivit sig Fredsuppdraget.
OM du känner att även du har en sida som bör finnas med på denna lista, skriv till mig omgående!!

Lazizi (Fantastisk tjej som slaviskt bloggar om alla sina uppdrag och utmaningar)
Stora Höga Skolan (Den lilla klass 2C som brinner för fred)
UllaHannu (Underbar bloggerska som delar med sig så fint!)
Djurgårdsbloggen (Klassen som även de gör uppdrag så ofta de kan)

Tack alla ni eldsjälar!
Kram/Micke

3 thoughts on “4 i fokus som gör mig glad!

  1. Åh, vad roligt att få bli omnämnd så positivt hos dig! Tack så mycket! Vad härligt att höra att jag kan glädja 🙂 Jag har otroligt kul med alla uppdrag, så än en gång: tack för att du genomförde denna underbara idé med Fredsuppdraget! 🙂 Kram!

  2. Idag har jag upplevt en riktig drömdag, så jag har inte hunnit med att skriva ner en. Det ska jag göra innan jag lägger mig. Under denna min drömdag har jag träffat mina kära vänner och firat det Tibetanska nyåret (Vattendrakens år) med Tibetanska skol och kulturföreningen. Varit på Boulevardteatern och sett en underbar föreställning ”Anima” (vilken jag kan rekommendera varmt), tillsammans med våra barn och våra vänner. Strax är det sängdags med tankar på en ny drömdag.
    Tack Micke för din entusiasm. Önskar dig och vännerna fina fortsatta drömdagar. Som Aboriginerna kan vi drömma fram en ny värld.

    Kramis Bibi

Kommentera

