Och om jag inte vill bli väckt 8.00 varje Lördag?

Hejsan! Jag har fått in en del önskemål om kunna stänga av ”PLING” ljudet på FredsuppdragsAppen. Detta för att inte bli väckt varje helg 8.00 🙂
Jag som är så morognpigg hade inte tänkt på detta, var ju till och med så snäll att jag satte tiden på 8.00 istället för 7.00..hahha. Skojar bara!
Men…klart du kan stänga av ljudet. Man gör det liksom i telefonen.
Så här…

Klicka på ”Inställningar”

Sedan på ”Notiser”

Leta upp Fredsuppdraget i listan och klicka…

Gå till ”ljud” och stäng av.

Bra va!!

Lycka till ”sömntutor” 😀
Kram/Micke

 

3 thoughts on “Och om jag inte vill bli väckt 8.00 varje Lördag?

Kommentera

