Fredsuppdrag 071

Ta en kudde och starta ett eget kuddkrig med dig själv i ett rum som passar. Banka allt vad du orkar med kudden, på en säng, golv eller vad som känns bäst. Banka minst i 3 minuter…bli varm! Du får även använda läten om det gör det roligare eller starkare 🙂 Lycka till #fredsuppdraget

One thought on “Fredsuppdrag 071

  1. Dagens uppdrag kan upplevas märkligt. Jag kommer nog bjuda in någon till det hela så vi kanske är två. Kanske rent av slutar med ett kuddkrig. Eller så gör jag det själv. Men vad ska detta göra för min egna fredsresa? Jag kände bara att jag behövde hitta på något som bryter mitt mönster lite. Får mig att leva ut på ett galet sätt.
    Kanske blir det en märklig känsla att stå där och banka lite eller så blir
    det kanske hur skönt och kraftfullt som helst. Jag tänker nog sätta på lite hård musik och sedan banka som en galning. Kanske kommer det upp en tanke som jag kan hänga upp min aktivitet på.Efter att ha sett KONY 2012 så finns det en viss ledsamhet och irritation som kanske skulle kunna få plats i min kudd-dans:-)
    Ja ja…det är väl bara att ge sig in i dei.
    Ps. svårt uppdrag idag…på något konstigt sätt…

Kommentera

