Fredsuppdraget på schemat!

Får knottror på armarna när jag får detta meddelande via twitter och mail idag. Klass 2 c har nu varit i lokaltidningen och på förstasidorna i Stenungsund. Detta för att de nu infört Fredsuppdraget som ett dagligt inslag på schemat. Jag säger som en skolchef sa till mig idag, jag får banne mig tårar i ögonen.
Jag blir så glad på deras vägnar, grattis nu underbara ungar och ni fantastiska lärare!!

Och till alla ni andra skolor där ute…häng på vet ja!
Och vet ni inte hur ni ska få in det i Läroplanen kolla då här.

Kram/Micke

3 thoughts on “Fredsuppdraget på schemat!

  1. Pingback: Dett gör mig så glad att jag spricker! | Micke Gunnarsson

  2. Pingback: Fredsuppdraget på schemat! | Barnatro

Kommentera

