Fredsuppdrag 142

Beröm en kvinna/tjej idag! #fredsuppdraget

 

3 thoughts on “Fredsuppdrag 142

  1. Idag vill jag berömma min underbara livspartner Jenny Gunnarsson. Jag beundrar hennes mod och hennes vilja att inte ge upp att våga leva fullt ut! Jag beundrar hennes stora kärlek som hon delar med sig utav i mängder. Jag beundrar henne för att hon står ut med mig , även om vi vet att det måste vara vi två för ingen skulle stå ut med oss ändå:-) Jag vill bara säga tack Jenny för att vi fann varandra för 20 år sedan och tack för att jag fortfarande får vakna upp vid din sida på morgonen!

Kommentera

