Fredsuppdrag 181

Ta del av något visdomscitat under dagen. #fredsuppdraget

 

10 thoughts on “Fredsuppdrag 181

  1. Varje morgon för med sig en dold välsignelse, är ett av alla citat jag har utspridda lite överallt. Jag gillar sånt här, en liten mening kan säja så mycket tänkvärt… 😉

  2. Hmm jag har mer och mer börjat tycka om Too-ticki (hon i mummintrollsböckerna) citat :”Allt är mycket osäkert, och det är just det som lugnar mig.

  3. Eftersom jag gillar Nalle Puh grymt mkt dels för alla sköna citat han kommer med och dels för hans livssyn så bifogar jag här 2 underbara citat från honom / Mr Milne;
    Medan man funderar på vad man ska göra kan man slå sig ner och sjunga en visa.

    Om en person du talar med inte tycks lyssna, var tålamodig. Det kan helt enkelt vara så att han har lite ludd i ena örat

    Ha en underbar sommar

Kommentera

