Fredsuppdrag 309

Säg denna fras till någon under dagen:
– Vet du vad jag älskar/gillar med dig?
– ALLT!
Använd gärna ordet älskar och säg den gärna till en person som kanske inte
i vanligaste fall skulle få höra detta och kanske inte ens ifrån dig. Lycka till!!
#fredsuppdraget

One thought on “Fredsuppdrag 309

  1. Jag har läst och läst säkert i 2 veckor alla fredsuppdrag, men inte gjort ett enda. Idag gjorde jag mitt första och vilket resultat det blev. Jag prickade precis rätt, den person som jag sa det till, behövde det precis just nu!
    Jag blev så glad, även fast det var lite läskigt. Har jag börjat!

Kommentera

