Fredsuppdrag 321

Detta uppdrag kan tyckas lite märkligt och flummigt, men utmana dig och se
det som en slags lek. Lägg din högra hand på bröstet. Klappa dig lugnt och
behagligt. Finn lugn för en stund. Säg sedan följande till dig själv tre gånger i
lugnt tempo:
”Allt är lugnt nu. Oavsett vad jag gjort, vad som hänt mig eller andra i mitt liv
kan jag inte göra något åt det nu. Jag är värd all lycka oavsett och jag förlåter
mig på alla punkter. Jag är fri att leva, jag är värd all lycka!”
Lycka till!
#fredsuppdraget

2 thoughts on “Fredsuppdrag 321

Kommentera

