Fredsuppdraget blir en Julkalender!!

Man blir ju lätt rörd då en Fredsuppdragstagare vid namn, Emilia , hör av sig och gjort en egen Fredsuppdragskalender till Jul. Hon har satt upp denna på sitt jobb. Än gladare blir man då hon delar ut den till alla oss andra. Fix färdig att skriva ut.
Jag bugar det djupaste jag kan och tackar för att du delar med dig till oss. Kram!!!!

Ladda ner baksida/insida här

Ladda ner framsidan här

PS. Verkligen ett kul tips till skolorna i landet inför den 1:a December. Låt barnen göra sina egna adventskalendrar och fyll de mer än gärna med Fredsuppdrag.
De är ju  helt fria liksom, eller ännu bättre hitta på egna!

Kram/Micke

10 thoughts on “Fredsuppdraget blir en Julkalender!!

  1. Häftigt… mina 3:or ska få göra en tillsammans som de sedan ska ge till fadderklassen som går i 1:an på skolan. Kommer genomföras på onsdag och överlämnas på torsdag!
    Agneta på Stora Högaskolan

  2. HJÄRTLIGT TACK för den fina kalendern. Toppenfin ide´.Tar med mig den till förskolan i morgon, där jag jobbar. Jag tänker sätta upp den där alla passerar så att dom som vill kan få vara med och dela den.

    Varma kramisar# Bibi

  3. Kunde inte låta bli… satte upp ett exemplar på kylskåpet i personalrummet idag… tjuvöppnade första luckan eftersom vi inte jobbar lördag och söndag…
    Jag hoppas verkligen att den här kalendern kan innebär en positiv förändring på min arbetsplats… det behövs!
    Tack för allt!
    /Agneta

Kommentera

