Dagens Fredsuppdrag!

”Glöm kvar” en bok du redan läst till något offentligt ställe, ex väntrum, café, affär etc eller bara förlägg den någonstans. Är det en skolklass så kanske ni kan råka hitta en bok på skolan som ni kan förlägga. Skriv ”Grattis du har hittat en bok som du får låna! Lämna sedan tillbaka den efter du läst den på ett nytt ställe, Kram/ Fredsuppdraget!” Utmaningen handlar om att kunna ge bort något man själv tycker om och även att kunna låta andra finna och få. Lycka till!

5 thoughts on “Dagens Fredsuppdrag!

  1. Åh, den här var rolig! För länge sedan så läste jag ganska mycket pocketböcker och när jag läst klart dem skrev jag en liten recension i boken samt bad nästa läsare att när han läst klart boken skulle han lämna kvar den på lämpligt ställe. Sen lämnade jag boken (oftast på ett säte i något av de bussar / tåg jag åkte med)
    Jättekul med detta uppdrag. Jag skulle bli jätteglad om jag hittade en bok ; )

Kommentera

